בימים האחרונים מופיעה בשלטי חוצות בודדים ברחבי הארץ הודעה מסתורית שבה כתוב: "זוג מחפש צלע שלישית לערב מהסרטים", ואליה מצורף מספר טלפון שאליו ניתן לפנות בוואטסאפ. מהר מאוד, השלטים הפכו ויראליים ושותפו ברשתות החברתיות, כשרבים תהו מה עומד מאחורי ההודעה. למי שתהה, כששולחים הודעה בוואטסאפ, מקבלים לינק לטריילר של "מתחרים", סרטו החדש של לוקה גואדנינו בכיכובה של זנדאיה – שמציג בימים אלה בבתי הקולנוע בארץ.

בבסיס העלילה של "מתחרים" נמצאים פטריק (ג'וש אוקונור, "הכתר") וארט (מייק פייסט, "סיפור הפרברים"), שחקני טניס מכללות וחברי ילדות ותיקים. שני הבסטיז מתאהבים בטאשי דנקן (זנדאיה), שחקנית טניס שהעתיד המקצועי שלה עוד לפניה. לפטריק וטאשי היה קטע קצר, אבל בסוף ארט הוא זה שהתחתן איתה. שנים אחרי שניתקו כל קשר עם הגלגל השלישי, ארט וטאשי - שהיא עכשיו גם המאמנת שלו - פוגשים אותו בטורניר הצ'אלנג'רס, שבו ארט, שעבר פציעה שהשביתה אותו, מקווה לחזור למסלול הניצחונות. המפגש המחודש של הטריו מאיים על הנישואים של ארט וטאשי ופותח תיבת פנדורה שכל כולה זיעה, מזמוזים ומחבטי טניס. 

"אנחנו תמיד רוצים לחדש ולבלוט, ולעשות דברים שיהפכו את הסרטים שאנחנו מטפלים בהם ואת הקמפיינים שלהם לבולטים מעל שאר ה'מתחרים' שעולים לקולנוע יחד איתנו", מסביר גיא בורנשטיין, סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום ציבלין, שאחראים על הקמפיין. "בגלל שאנחנו עובדים עם 'טוליפ אנטרטיינמנט' (המפיצים של הסרט) הרבה מאוד שנים הם מאוד מאוד בוטחים בנו, בקריאטיביות שלנו וביכולת שלנו לקחת סרט להציף אותו מעל השאר".

"מתחרים" זכה לביקורות מחבקות ברחבי העולם ועומד על 75% ביקורות חיוביות ב-Rotten Tomatoes, כשלא מעט מהמבקרים מחמיאים לזנדאיה על התפקיד הבשרני. גם גואדנינו, שכבר הביא לעולם יצירה נועזת אחרת שזכתה לחיבוק בדמות "קרא לי בשמך", זכה למחמאות על עבודת הבימוי הנועזת שלו. 

"מתחרים" (צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט, יחסי ציבור)
מתוך "מתחרים" | צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט, יחסי ציבור

"קיבלנו סרט שהוא הוא סוחף ומהנה; קצת ערמומי והרבה מאוד סקסי, וחשבנו איך אנחנו גורמים לו גם לבלוט וגם ליצור איזה מהלך שידברו עליו, עם הלימה עם התוכן של הסרט", מסביר בורנשטיין. "גם בסרט יש איזה משולש אהבה קצת ערמומי ומאוד סקסי של זנדאיה. החלטנו להעלות איזה שלט חוצות ולהזמין אנשים שמחפשים ערב סקסי בקולנוע אבל בדרך בולטת וזה הצליח".

איזה תגובות קיבלתם?
"בהתחלה קיבלנו תגובות בודדות שלא הבינו מה זה ומהר מאוד הבינו שזה קמפיין לסרט, ואז קיבלנו מחמאות כמו 'וואו איזה אדיר' ו'אני רוצה כרטיסים לראות את הסרט' כי ברגע שמישהו הכניס את המספר שפרסמנו, הוא ראה שתמונת הפרופיל והמספר בוואטסאפ קשורים לסרט".

איך מקבלים החלטה לעשות את זה? 
"אנחנו רואים את הסרט כמה חודשים לפני שהוא מגיע לקולנוע, אנחנו יושבים וחושבים תמיד איך אנחנו יכולים לייצר איזה מהלך פרסומי בולט שיהיה מאוד מאוד מגניב, מצד אחד יעשה המון רעש, אנשים ידברו עליו ומצד שני אבל חייב שיהיה בהלימה עם התוכן של הסרט. כלומר לא היינו עושים קמפיין כזה שאין בו משולש אהבה. והתוכן של הקמפיין הזה הוא מאוד מאוד מאוד בהלימה עם מה שקורה בסרט".